Translate

tiistai 8. joulukuuta 2015

joulukalenteri, luukku 8

Tässä pienenpienenpieni kuvatarina.

__________________________________________________

C-Law 8815: Hei, minun nimeni on C-Law 8815. Entä Sinun?
Eta Carinae: Eta Carinae...
C-Law 8815: Vaikutat aika ujolta ja sulkeutuneelta. Saanko kysyä miksi?
Eta: No... En mielelläni puhu asiasta, mutta... Olin ennen astronautti, tavallaan, siis lentelin galaksien väleillä ja toimitin erilaisia töitä. Olin kunnioitettu, mutta sitten joku vihaajani oli päässyt alukseen ja hyökkäsi kimppuuni...
C-Law: Ai, sinäkin kuuluit avaruusjoukkoihin! Minut rakennettiin suojelemaan avaruusaseman astronautteja, mutta se tuhoutui ja minä jäin ajelehtimaan avaruudessa. Minut löydettiin ja korjattiin, ja nyt olen tässä.
Eta: Oho! En tiennytkään!


C-Law: Näin ollen...
Eta: ...meillä on siis paljon yhteistä!

__________________________________________
Ja niin heistä tuli bestikset OwO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti